ORFIS svojim pretplatnicima nudi redovni savjetodavni servis koji sadrži:
- – Direktni savjetodavni servis za pretplatnike (telefonski pozivi i neposredni kontakti);
- – Pisani odgovori na upite pretplatnika (faksom, pošta, e-mail).
Također, ORFIS je i prošireni savjetodavni servis koji nudi:
- – pisane odgovore i savjete na složenije upite pretplatnika, koji ne spadaju u domen redovnog savjetodavnog servisa, uz posebno ugovorenu naknadu
- – pisane odgovore i savjete na sve upite nepretplatnika, uz dogovorenu naknadu kontinuirani savjetodavni servis za određene klijente, po posebnim ugovorima.
Redovni savjetodavni servis uključen u cijenu pretplate. Cijena ostalih konsultantskih usluga se određuje prema postojećem cjeniku ORFIS-a i u zavisnosti od konkretnog slučaja.
1. Finansijski menadžment
a) Uspostavljanje i organizacija finansijske funkcije i procedura u kompaniji,
b) Finansijski planovi i izvještaji,
c) Investicijski projekti i biznis planovi,
d) Anailze poslovanja i finansijski izvještaji.
2. Računovodstveno savjetovanje
a) Organizacija i kontrola računovodstvene funkcije u kompaniji,
b) Kreiranje i primjena računovodstvenih procedura,
c) Definiranje i oblikovanje računovodstvenih politika,
d) Primjena računovodstvenih načela i Međunarodnih računovodstvenih standarda.
3. Porezno savjetovanje
a) Porezni planovi, bilansi i porezne prijave,
b) Definiranje adekvatne porezne politike,
c) Tumačenje propisa i porezno savjetovanje.
4. Poslovno pravo
a) Izrada due dillegence,
b) Prava dioničara i obaveze odbora,
c) Promjene osnovnog kapitala,
d) Emisija i promet vrijednosnih papira,
e) Planovi i procedure reorganizacije, statusne promjene društva i prestanak društva,
f) Tumačenje propisa i specijalističko savjetovanje u pripremi i provođenju poslovnih odluka.
Savjeti koje čitate u ORFIS on-line savjetniku nastali su iz našeg poslovnog iskustva. Zadovoljstvo naših pretplatnika nam je na prvom mjestu, stoga smo im omogućili mnoštvo savjeta, zakona, propisa, i instrukcija iz područja poreza i prava. Svaki dan odgovorimo na postavljenja pitanja naših klijenata.